News : sEpaH winner of Maharaja Lawak 2011

Assalamualaikum suma...ermmm skrg ni dh pkl 12:37 pg...xpnah aku buat time ni aku update blog...heheehe okey ni kess sebab td slama 2 jam aku tgok live Maharaja Lawak..huhuhu mmg besst giler mlm final ni..suma finalists wat prsmbahan mmg best bro...( trade mark bwu nabil..) so tgok pnya tgok..td hmpir pkl 12..maka terjwab la suma prtnyaan suma peminat maharaja lawak...spa yg berhak dpat title Maharaja Lawak???

yessss!!!!!! SePaH is the winner....uiihhh mmg ptot Sepah mng...wahh 350K kowt...bnyak tu!! aku puas ati sepah mng coz depa pnya idea mmg fresh2...mna da owg wat lawak cm depa...gabungan trio yg kpala bole pkir idea yg giler2....dulu dpat title raja lawak...so skunk ni up la skit....Maharaja Lawak....so Sepah keep it up...truskan usaha anda untuk bikin lawak yg bess2....bg suma pminat pecah perut ngn lawak Sepah......lebiu Sepah..!!!!

Bkan nk cita psal sepah je ni...sblom start maharaja lawak ni....tgok Imam Muda dlu...so tgasan depa minggu ni berkenaan dgan warga emas...ermmm...tersentuh ati tgok Imam Muda mggu ni..bkn pew...rsa sedih sgt...tgok ibu bpa yg disisih oleh anak n fmily sndiri...so trjwab jgak lah spa yg akn msok final bg Imam Muda ni....dri 5 Imam Muda ni hnya 2 sja yg mara ke final....so yg brjaya mara ke final adalah....Imam Muda Hassan...dan Imam Muda Nadzrul...tahniah wat kedua-dua Imam Muda ni...krna brjaya ke final dgn berkat usaha anda slama ni.....so goog luck....


Dan ni da lg nk bg taw ni...mlm ni last episod cta korea Three Sister....so aku bole tgok skit2 ja...coz clash ngn maharaja lawak td.. nti da ulang balik..tpi bg aku xbest dh la...nk tgok time tu jugak kn..tpi nk wat cm na..yg pnting eppyy ending....like3x...:)...

ermmm tu ja kowt yg aku nk share...heheh coz xda idea dh ni...blank dh otak..t len kli aku kerahkan otak aku ni tok lahirkan idea yg best2 untuk aku tulis kt blog ni...hehehe okey c u nxt time...papai.....


Sweet Dream...nite!!!!!!!!!
( me n my little princess )


Thankss yer kengkawan sudi bca ~~lebiuu~~ ;)

0 comments:

Post a Comment