Bezday..my little gUrL todaY.....


Hepi bezday 2 u...hepi bezday 2 u..hepi bezday to Nur Damia Syafiah..hepi bezday 2 u.....

Salam sumanya...today bezday ank buah aku..yg kt atas tu..hehehe comey kn..cm mak su dya x..hikhik..prsan je kn aku ni..by the way..ary ni ank buah smbut bezday dya yg frst...bwu sthun umo ank buah aku ni.....so ngh pkir la ni bg present pew kn...memandangkan mak su dya ni pown ngh pokai..hehe kna tggu duet msok dlu la bwu bole nk bli prsent..oohhh yaa...bezday dya ni same wif my bro...Muhamad Khaidi bin Ibrahim...yg ke 25 tahun..dh tua dh abg aku ni kn...dh bole jd bpak bdak dh..hehehe...brckap psal bezday ni kan....dlam bulan Jun ni ja...lam fmily aku 3 owg dlhirkan lam bulan Jun ni....frst skli ank buah aku ni la...then abg aku...n last kakak aku yg blueberry tu....5/05/2011 ni bezday dya...dekat2 ja date depa kn....kak ipaq aku plan nk smbut skli bezday depa ni suma..tpi xtaw lg la...still lam prncngan...klaw jd plan ni mmg best la.....save la bajet skit kn....nti bole la mkn bebanyak...bg tembam lg...huhuhuhu...ermm tu jew kowt yg aku nk tulis ni...kekurngan idea la...hikhikhik....peace...:))


p/s : to my little gurl Nur Damia Syafiah...mak su doakan mia pnjg umo....sehat slalu k..mkn bnyak skit bg cepat besaq..xsbaq nk tgok mia msok tadika..hikhikhik...mak su doakan mia jd ank,adik,cucu,cicit yg baik n taat pd ibu n ayh mia..n hormat pda owg tua k....( wlaupun mia xtgok pa yg aku tulis ni...hehehe...)

:to my bro Muhamad Khaidi Bin Ibrahim...adk doakan moga abg pnjng umo n dimurahkan rezeki..sehat n ceria selalu k....jgn lupa mak ngn abh...n fmily kt sni k...n moga impian abg nk mendirikan rumh tngga bulan November ni mnjadi knyataan...may Allah bless u alwys....


:to my lovely sis in da world adk doakan moga pnjg umo...di murahkan rezeki,sehat n epi selalu....moga impian kakak slama ni trcpai..insyaAllah...n tros lah mnjdi kakak yg terbaik di dlam dunia ni...tabah mghadapi dugaan dan cabaran hidup...abaikan pa yg org ckp..jnji kita hepi kn kak??hehehe...anyway...hepi bezday again sis....lebiu...:)) may Allah bless u alwys sis.....keep smile awlys..... 


Thankss yer kengkawan sudi bca ~~lebiuu~~ ;)

0 comments:

Post a Comment