kenapa aku da BLOG?????

Assalamualaikum...aiipp ermm lmanya xupdate my bby blog ni..hehehe...why ''bby blog'' yew...coz blog aku bru ja wujud..ala cm bby yg bru lahir tu..xtaw pa2..still kna bnyak bljar..yew la mmandangkan follower aku bru ja bpa org kn..p aku ttap update gak blog aku ni..aku xtaw la cm na rupa blog aku ni...rsanya okey kowt....xda la serabut sgt kn...klaw da yg myakitkan mta tu..im so sorry...besa la bdak bwu bljar nk berblog-blog bagai ni..org da blog..aku pown nk gak kn....ermm pa la nk jg ngn aku ni kn..hahaahahaa..okey slma ni aku pon konpius gak ngn aku ni..asal aku da blog ni???untuk apa aku wat blog ni???nk tiru org ka??mcm2 soalan timbul...then now aku taw asal aku da blog bagai ni..acctually blog ni aku wat coz blog ni ibarat cm diari la...cita suma bnda yg brlaku..hari ni ke...smalam ke..tahun lpas ke...bnda yg sdng brlaku kew...pew2 jew la...n suma bnda tu aku nk share ngn suma org yg sudi jengguk blog aku ni kn.....wlaupun blog aku ni xsbrapa la sgt.tpi bole la klaw stkat nk share story mory aku kn..hehehe rupa bentuk blog aku ni..aku bljar dri blogger2 yg hebat..aku kaji tutorial n how to make a blog...aku blajar dri situ..rmai juga blogger yg hebat yg jadi garis panduan tok aku bljar wat blog ni...n now this my blog..hsil pembelajaran aku...bnyak lg aku kna bljar ni....xnak la hebat cm blogger len..cuma nk bg blog aku sedap mata memandang..n entry aku da org sudi baca..n sudi bg komen pa sja..psal entry ke..pasal rupa blog aku kew...besar tapak tngan aku mnerima komen2 yg di bagi...aku mghargainya sgt2....by the way...tu jew kowt aku nk create ari ni..next time aku create lg kew...:))



p/s : to my followers..thanks so much bcoz sudi jd follower sy..wlaupun blog sy xbrapa...wlaupun entry sy ntah pa2...xshebat blogger laen.....sy hargai sgt2...truskan support sy okey.....:))











Thankss yer kengkawan sudi bca ~~lebiuu~~ ;)

0 comments:

Post a Comment