Berry'S Group yg giler2...

Salam..todAY rsa cm nk create psal org2 skeliling aku yg kdang2 bole jd satu kpala klaw stay tgether..mkn2 kew..jejalan kew..men bowling kew...pe2 jew la..klaw dh bole jejalan skli tu asyik gelak jew mmnjang..hehe Disebabkan kmi ni suka gelak2 kmi gelarkan diri kami sbgai group Berry's....why Berry's???yg bole trcetus nya idea Berry's ni sebab kmi berempat ni suka mkn kek yg da flavour berry2 gitu...tp ketiga depa ni suma berkaitan ngn kek..p gelran nma aku ja yg brkaitan ngn gajet..p no hal lah..jnji da gak berry2 kt blkng tu kan hehehe...okey frst skli ni hah berry yg prtama....BLUEBERRY.....
Ni la blueberry ( a.k.a Norhaniza Ibrahim )....mrngkap my lovely sis...hehe..kak aku ni mmg suka ngn blueberry ni..bkn stkat ngn kek dya suka...abeh ngn dya email suma boh blueberry..smpai search google cri pic suma kek2 blueberry ni..bkn stkat dya ja yg suka..skli ngn aku pown suka ngn kek yg flavour blueberry ni..hehehe... by the way she is the best sis in the world lah...!!


Second plk...RAPSBERRY.....

Hah ni plk rapsberry ( a.k.a Intan Syafinaz )hehehe xley aku tgok k.in ni tros ja nk gelak coz dya pnya muka dya mmg bole wat org gelak..nk cte kit la kn..org klaw xknai ngn k.in ni mmg org akn ckp dya sombong giler..tpi klaw dh knai hah xbole dok diam  asyik sembang2..jap2 gelak...gelak..gelak....dulu xda la rpat sgt aku ngn k.in ni..p sejak kblkngn ni jd rpat..klaw time cuti ja klaw da msa tu aku,kak aku yg kt atas tu..n k.in kluaq p jejalan mak aihh besst kowt..hepi senantiasa time tu..yew la gelak jew..da2 ja cta yg bole mncetuskan kmi bertiga gelak kn....da time tu kmi kluaq..besa la k.in kn klaw dress mmg class gitu smpaikan da org selisih ngn kmi bole trckp...''tu dya cm artis...."hehe lwak kn....tp pe2 pown..k.in mmg class larh...lebiu...

Third plak..STRAWBERRY.....

Yg ni plk Strawberry..( a.k.a Mardiah..[ btoi ark ejaan nma tu klaw slh sorri yew k.ah...]  ) hah yg ni sorng lg mmg lawak jgk la...stail wat lawak kering..hehe..kmi ni jrang kluaq berempat..da time tu pnah skli empat2 kluaq...kmi p tgok wyang...cta NGANKONG time tu...pas tu kmi p karok..mak aiii...5 lgu kmi melalak..pas tu pnat melalak..p isi prut lak mkn McD..hehehe besst mkn tgether-gether ni...mmg hepi larh....u da besst k.ah!!


yg Berry ke 4 ni..huhuhuhu aku....BLACKBERRY...hehe skli nma hot gajet larh..hehehe...ahhh xksah la jnji da gak berry2 tu jnji ckup kolum Group Berry's....heheehe...dlam suma2 ni aku la yg pling muda g tu...tpi bole join skpala ngn berry2 kt atas tu...mmg sempoi la wahai sis berry's2 ku......


p/s : thanks kt my sis,k.in,k.ah..n spa yg bca post ni...mmy hepi sgt hang out kt sis2 aku yg kt atas ni suma.....lebiu sis......

Thankss yer kengkawan sudi bca ~~lebiuu~~ ;)

0 comments:

Post a Comment