Sekali aku benci..smpai bila2 aku benci!!!!!!!!!!!!

yess mmg lma aku x update bnda alah ni kn
nti aku story pasai pa lma xupdate...
okey??

la ni aku..saat ni aku bengang tahap gaban ni...mmg tmprture mlebihi tahap maximum dh ni..
aku cukup pntang tok nenek moyang aku klau orang bengang kt aku then bole plk p kait skli ngn nama MAK aku...klau dh xda modal nk cri pasai ngn aku...pikir la dulu wei...jgn dok men2 ngn MAK-MAK ni....kalau dh rasa hebat sgt..face to face la
hoiiii manusia bodoh sombong ang spa nk men2 ngn nma MAK aku ni...apa hak ang nk men2 nma MAK aku ni...jgn smpai nti aku kait skli ngn nma MAK ang tu..tpi aku ni still da lg sikap hormat..klau xdak la mmg ang kena la ngn aku ni..ang sedaq diri tu skit..mmg dh mlampau dh ni,tu MAK aku,syurga aku,dan nti aku xheran la anak ang pon akn buat bnda yg sma kt ang nti..AMIN!!

ang jgn cbaq aku..slama ni aku sabaq ja ngn ang ni..klau dh bg muka sgt nek lemak la...jd cm ni la..
aku nk ingat ang skli lg jgn pnah2 cuba dok kait nma MAK aku lg...
if ang buat lg skli aku xkan maaf kn ang smpai mati....
aku akn bnci ang smpai mati....
aku menyesal knai ngn orang yg bodoh sombong cm ngn ang ni....
mmg mnyesal!!!!!!!!!!!!


p/s : soorrii to my buddiess entry kli ni fyda guna bhasa yg kasar skit
fyda ni kalau bab2 parents ngn fmily mmg fyda sensitif...



Assalamualaikum....
Thankss yer kengkawan sudi bca ~~lebiuu~~ ;)

0 comments:

Post a Comment